Utflykt

Det händer inte så mycket på träningsfronten för min del just nu. Förkylningen börjar släppa taget men jag ska vänta någon dag till innan jag ger mig ut i löparspåret igen. Under tiden tänker jag bjuda på några inlägg med bilder från Portugal.
 
På måndagen åkte vi runt i surfcampets van och kikade på olika surfvänliga stränder och lite annat smått och gått. Så här kommer lite bilder från det.
 
Fin vy längst ut på en udde på Peniche
 
En annan udde där katterna trivdes!
 
Häftiga bergsformationer
 
 
Här är enda bilden från hela resan på alla oss som var med
 
Och så här bra trivdes jag i Portugal!
 
Och så här mycket njöt killarna av solen, stranden och värmen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0