En nystart

Efter ett tags funderande har jag nu kommit fram till att ge den här bloggen ett nytt försök. Det var faktiskt min fina vän Lotta som väckte tanken då hon önskade att jag skulle börja skriva igen för att hänga med :) Sen har det legat och grott ett tag och i dag bestämde jag mig.
 
En av orsakerna till att jag vill ha den här bloggen är för att jag i dag köpt en systemkamera!!! Något jag drömt om länge, men aldrig fått till stånd. Men nu äntligen är den köpt, och i november blir det kurs. Sen är det ju supertråkigt att bara ha bilderna liggandes på datorn, så på det här viset kan jag dela med mig av dem!
 
Bild från google
 
En annan orsak är att jag under ett års tid kommer att delta i olika lopp för att få ihop det till en Tjejklassiker. Jag ska springa, skida, cykla och simma. Hoppas ni vill följa min resa genom det! Men mer om det senare.
Bild från google
 
Jag har inte ännu bestämt mig för om jag tänker behålla det här bloggnamnet och -adressen, har ni något bra förslag så tar jag jättegärna emot! Men just nu får det vara så här. Ha det gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0