Startskottet för Tjejklassikern

I dag gäller det. Första deltävlingen i Tjejklassikern: Lidingö Tjejlopp. Är vettskrämd och livrädd inför det, samtidigt som jag känner mig rätt så lugn, typ kolugn. Hur det går ihop vet jag inte. Målet är att ta mig i mål. Där får man en goodiebag :)
 
För två veckor sen sprang jag Tjejmilen på 1:10:42. Det var jag mer än nöjd med. Det här loppet har jag dock inga som helst förväntningar på. Det är en backig bana och jag har en höft som inte tycker om backar. Så det är bara att hålla tummarna för att den vill samarbeta med mig! Så här ser banprofilen ut för Lidingö Tjejlopp:
 
Jag ska starta kl. 14.30 svensk tid och vill ni se min tid så hittar ni den på Lidingöloppets hemsida. Mitt startnummer är 73726. Här är en karta över området där Lidingöloppet springs. Min del är uppe i vänstra hörnet.
Alla bilder är från google
 
Önska mig lycka till nu och håll både tummar och tår för mig! Detta är den deltävling inom Tjejklassikern som jag fruktar mest!

Kommentarer
Postat av: Låtta

jeejee! super, men herregud alltså ja e nog helt paff springa cykla SKIDA och simma.. jestas amalia! Men jättte intressant, att följa med, också hur du bygger upp din träning! kanske jag sku bli lite peppad själv också att röra på mig? :D

2013-09-29 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0