Inte som jag vill

Ibland är det mycket som inte riktigt går som man vill, som just nu. Tjejvasan är om en och en halv vecka och det ser ut så här där ute:

På Ålands skid- och skidskytteförenings facebooksida har dom skrivit detta: 

Så inga åkbara spår förrän efter helgen, great... Då kan man ju tänka sig att jag skukle i alla fall kunna träna annat, jogga och så, men icke sa nicke, en rejäl förkylning har jag åkt på... 

Har varit hemma från jobbet i 3 dagar nu men i morgon ska jag försöka ta mig på jobb. Får se hur det går med en näsa som en kran och en irriterande hosta som gör att jag både gråter och blir knallröd. 

Förkylningen var inte heller så läglig med tanke på att vi flyttat in i nya lägenheten den här veckan. I går tog Fredrik hit några starka karlar som fick hjälpa till att bära. Själv bar jag ingenting men packa lite lådor car jag tvungen att göra. Helt slut var jag sen. Men nu ligger jag i alla fall i soffan i vår nya lägenhet och packar upp en låda lite nu och då! 

Internet och TV har vi dock inte förrän på måndag... Så det är lite slött att jag klmmer missa så mycket sv OS och ni får stå ut med att jag mobilbloggar fram till det :)

Nu ska den här lilla sjuklingen försöka få i sig lite lunch och förhoppningsvis hittar jag finrexinet snart!

Kommentarer
Postat av: låtta

helt snöfritt!! otroligt! VI startar hemåt idag, och då vi åkte trodde vi att vi sku mötas i februari av 1m snö o redig kyla.. men icke nike tydligen.
Spännande med nya lägenheten måste mailas om hurudan den är! :D och hördu, om förkylningen gör att du hostar o har dig så stanna hemma några dagar till.. rösten e ditt viktigaste verktyg.. kom ihåg det <3

Svar: Hej! Vad kul att höra från dig!! Ja det är verkligen ingen ordentlig vinter här..... Typiskt...
Jo maila, å prata när du kommit hem!! Allt för länge sen sist...
Jo ja borde väl kanske det, men då måste ja fara å sjukskriva mig när ja redan varit hemma 3 dagar.
Fanny

2014-02-12 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0