Vårdag

 
Det har varit en riktig vårdag på Åland i dag. Solen sken, vi kunde ha balkongdörren öppen och man kunde till och med sitta där ute en stund. Jag har varit ut på min första träningsrunda sen jag blev sjuk. Det blev en lugn jogginrunda på ca 4,5 km följt av ca 1 km promenad. Det kändes rätt tungt men ändå bra att komma ut på någon sorts träning innan Tjejvasan som är på lördag (hjälp!). Nu tror jag att det blir mest rehabiliterins- och stabilitetsträning fram till loppet. Någon promenad klämmer jag säkert in också.
 
I övrigt har det här sportlovet mest präglats av att packa upp lådor. Det börjar lite smått likna ett hem här hos oss, men det finns nog en hel del kvar att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0