Slutet på det underbara

Sista dagen på jullovet börjar lida mot sitt slut. Det har varit ett helt fantastiskt och underbart lov. Jag har  sovit (massor), läst, pusslat, tittat på TV, slöat, tränat, umgåtts med familj och vänner och inte en enda gång har jag varit varken stressad eller uttråkad. Jag önskar att lovet skulle vara minst en vecka till, men det är dags att göra om vardagen till mera jobb och mindre slöande.
 
Jag ska nu inleda sista teminen tillsammans med mina underbara elever som till hösten kommer att byta skola. Det kommer att bli en intensiv termin med många fina minnen. Jag ska göra mitt bästa för att hinna uppdatera här lite nu och då!
 
I dag har jag drömt mig bort på långa resor och faktiskt börjat planera in en längre resa. Jag är så sugen på att bara åka iväg någonstans! I sommar ska jag och Fredrik gå från Nikkaluokta till Abisko, ca 9 mil. Längtar redan till det! Och till nästa resa efter det, men vart den bär av har jag ingen aning om än!
 
Här är några bilder från tidigare resor.
Malaysia
 
 
 
 
Madeira
 
Tanzania
 
 
 
 
 
Island
 
Portugal
 
 

Kommentarer
Postat av: Siv Lamberg

Är Gran Canaria tillräckligt långt bort ?? :-)

Svar: Ja det är det definitivt :)
Fanny

2014-01-07 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0