Shit happens

Typiskt!! Var just på stan och handlade mat. På väg hem stannade jag till vid fastighets konsult. Kikade lite på hus som var till salu där, inte för att ja ska ha nåt men det var kul att titta. Men en liten rackare till fågel tyckte visst inte om att jag gjorde det så den bajsade på min axel! Och feg som den var så visade den sig inte heller!! Usch... men ja får väl vara glad att det var på axeln i alla fall, det kunde ha kommit i håret!!! Och det hade varit jobbigt för då hade jag måsta tvätta det och då hade jag fått bråttom till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, förlåt, fick bara upp bilden i huvudet hah , jätte fin blogg (: kolla gjärna in min :D!<3

2009-08-13 @ 21:10:31
URL: http://hanniizhzetterberg.blogg.se/
Postat av: henni

hahaha :D ser det framför mig! och också när Peeta har fått fågelbajs på sig! :D det kommer man aldrig glömma ^^

2009-08-17 @ 21:31:44
Postat av: Fanny

haha nej det glömmer inte jag heller! Fast jag minns fortfarande hur arga vi blev för att vi måsta fara hem från borgbacken för att hon fick fågelbajs i håret.. :)

2009-08-17 @ 22:00:02
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0