Varför måste man jobba när det är sol?

Welcome! Jag hoppas ni har en roligare lördagkväll än jag har... Slutade jobba vid 18 och nu får jag inte tag på nån kompis så att man skulle kunna hitta på något ikväll. Dom jag får tag på så är borta, typiskt! Peter jobbar dessutom sent så jag är ensam hemma... Det blir väl att se en film/på tv, kanske jag korkar nån öl också, fast jag är sugen på vin ju! Åååh...

Var ju till Silverskär i torsdags/fredags. For dit till torsdag kväll och åt gott --> grillat, kräftor och drack vin! Riktigt mysigt! Sen gick vi och sova, 4-stjärnigt hotell och allt, nice! Fredagen ägnades åt en rundvandring på ön för mig och ett par som letar efter ett ställe för bröllopsfesten. Så fort vi kom hem till stan for jag på jobb... I kassan igen, samma sak idag. Jobbat 10-18 vilket kändes lagom kul då det är sommarens finaste dagar just nu! Så njut ni som är lediga!

Här lite bilder från Silverskär.




Ålands högsta berg, Orrdalsklint, 132 möh!!! De ni!




Jättefina Albert!



Kommentarer
Postat av: Bella

Silverskär ser jättefint ut :)

2009-08-08 @ 17:57:02
URL: http://bellboli.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, de är jättefint!! Skulle lätt kunna tillbringa en sommar där!

2009-08-08 @ 18:30:41
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0