Babysim

Äntligen har kursen börjat! Det är jätteintressant och kul, men verkar samtidigt ganska svårt att få allt att gå rätt till.. Mycket att tänka på... Men efter den här utbildningen ska jag väl känna mig trygg i det också! Idag hade vi bara lite allmän genomgång av kursen och lite om vad babysim är. Sen gick vi i vattnet och övade -med dockor! Haha, kändes lite kul! Imorgon kl 7 börjar vi igen, då ska vi vara 3 timmar med riktiga bäbisar i vattnet! Wohoo!! Det ska bli riktigt spännande!

Vet inte riktigt hur jag ska komma ihåg allt, jag har lärt mig så himla mycket bara idag och imorn är dagen ännu längre.. Satt och skrev ner saker som vi lärde oss i vattnet idag och det blev nästan en sida... ALLT e liksom viktigt :D

Nu ska jag ta och leta upp sängen och gå och sova, blir en tidig och lång dag imorn. Kul också hoppas jag! Sov gott!


(på söndag åker jag hem, jippiiiii!!!!)

Kommentarer
Postat av: ditt gull

vilken gullig!

2009-12-11 @ 23:53:32
Postat av: Fanny

Jepp! Såna ska ja få jobba med! Det var riktigt kul att vara med dom i vattnet idag! Ska berätta massor sen när ja kommer hem!

2009-12-12 @ 17:08:37
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: L8

va kul!! sen får du vara me små små små sööta saker voi ändå!

2009-12-12 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0