Känslo-bergochdalbana

Hej på er! Jag orkade inte skriva nåt igår så det fick bli bara en julsång... Så här den här tiden på terminen så pendlar det alltid lite upp och ner, jag har massor att göra med alla sista minuten inlämningar, jag åker hem snart vilket är helt underbart, men då ska det packas också, grejer för 1 månad ska rymmas i en väska, längtan hem är enorm och när kompisarna börjar fara från Vasa så är det inte så kul att vara kvar... Så känslorna åker berg och dalbana kan man säga! Lyssnar i alla fall på lite julmusik nu och försöker känna efter hur det kommer att kännas när den här dagen är slut, för då ska jag nämligen vara klar med alla mina historiauppgifter!!! JIPPI!!!

Nu ska jag klä på mig, råkade sova liiiite längre än tänkt idag för jag kunde inte somna i natt. Ska cykla iväg till bibban och lämna in lite böcker samt skriva klart min sista hissauppsats där. Önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till! (lite sent kanske...)

2009-12-08 @ 16:23:10
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, kanske lite :) Men klar och inskickad blev den i alla fall!

2009-12-08 @ 20:29:56
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0