Sena kvällar och tidiga mornar

Igårkväll bjöd jag och Peter min syster på middag, eller man skulle ju kunna säga att det var Peter som bjöd oss =) Hehe, han lagade en 4-rätters middag som var så himla god! Mums! Efter middagen fortsatte vi med lite drickande, det kom över lite mer folk och sen slutade vi på Indigo. Kul var det! Mindre kul var att jag skulle upp halv 6 imorse för att fara på jobb, sov väl 1-2 timmar eller nåt sånt. Det var rätt så jobbigt :) Kom just från stranden, har varit där med Ellida en sväng, och ska nu så småningom börja fixa mig lite för att gå till rockoff en sväng. Lena & Orup spelar ikväll. Men jag ska vara i säng senast 12 inatt, för jag ska upp sådär olidligt tidigt imorron igen... Sov gott och njut av att börja 8!

Kommentarer
Postat av: L8

1-2h!! hur i hela fridens dagar klara det du av det? partypinglan x 1000 ;D

2009-07-21 @ 07:31:18
Postat av: Fanny

Haha, de va superjobbigt! Var ledig idag så de va toppenskönt... Sov till halv 1 å sen ha ja varit på stan å vandrat :) tagit de lugnt bara!

2009-07-21 @ 17:36:35
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0