Inredning

Idag har jag varit på loppisrunda med mamma! Jag fyndade 2 tröjor och sen hittade vi en stol som jag ska ha till min lägenhet i Vasa! Den behöver lite renovering bara... Typ nytt tyg och så måste den sandpappras å lackas eller nåt sånt.

Så här såg den ut när vi kom hem från loppisen


Efter att vi tagit bort det blommiga tyget


Nu vet jag bara inte vad jag ska sätta för tyg på den... Har ni några tips på vad ni skulle göra med den? Lägger upp lite bilder på lägenheten så får ni se hur den ser ut. Det är en etta på 33 m2.

Det här är mitt "vardagsrum" med sängen i bakgrunden


Bilden är tagen från hallen. Stolen ska stå i fotändan av sängen.


Kommentarer
Postat av: löneräknaren

oj va kul me blogg! o super kul att du ha hitta en stol! den e ju jätte fin! jeejee! kram

2009-06-12 @ 15:57:19
Postat av: Fanny

Ja visst e den! Eller nåt annat tyg skulle behövas, eller nåt att sätta över eller dit eller nåt... Men den e enormt bekväm att sitta i!

2009-06-12 @ 18:19:42
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 @ 23:01:05
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Fanny

Jaa du.. Det blev nog bara så. Funderade inte så mycket på vad det finns för andra bloggportaler utan tog bara den första jag kom på :) Har nog funderat på att byta några gånger, för det finns vissa saker som jag saknar, men de är så små att det inte har blivit mer än ytliga funderingar...

2012-01-13 @ 11:59:24
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0