Torsdag

Skrev ett inlägg igår men jag vet inte vart det försvann! Borta med vinden är det i alla fall. Var ledig igår, först till stan med lillebror och sen lite senare kom Jossa hit, vi satt och pratade bort tid och var ut och gå med hennes hundar. På kvällen var det Öspelsmöte i Godby där vi bl.a. fick våra funktionärströjor. Efter det for jag, Ellida och Jossa till Indigo en sväng. Jossa ska nämligen jobba 10 dagar på Cinderella, ni vet  "Färjan", så vi var ut på en drink eller två! Träffade flera kompisar som kom och gick!

SysterYster var modell för Ålandstidingen igår! Dom skulle ha en midsommarbild till förstasidan och löpet =) Det blev en jättefin bild!! Dock måste ni köpa dagens Tidningen Åland för att kunna se den =) eller gå runt på stan och leta löpblad :)

Peter kom hem inatt! Kom hem med några jordgubbar till oss! Mums va goda dom var! Vi var på en fika med Jossa imorse och sen var vi ut och cruisa lite, haha. Nä, men körde runt i stan å strax utanför en stund, sen kom vi hem till mig och här sitter jag nu. Peter har farit på jobb så jag är ensam... Tror jag ska titta på ett avsnitt av Lipstick Jungle!

Kommentarer
Postat av: henni

haha oj va du gör reklam för bilden :D

2009-06-19 @ 11:06:39
Postat av: Fanny

Ja men självklart!

2009-06-19 @ 11:29:31
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0