Den nya soffan

Jag har ju glömt att visa den nya soffan som jag fick hem för några veckor sedan! Betydligt mycket skönare än den gamla... Fast en rolig grej var att då dom kom och hämtade den gamla soffan så frågade jag på skoj vad dom skulle sälja den för (jag har själv fått den gratis och skulle inte vilja köpa den..). Typ 60-80 euro sa dom att den skulle gå att sälja den för!!!! WHAT!?! Och då försökte jag sälja den för 30 euro... Borde fara och kolla om den är kvar eller om dom har fått den såld...

Men nog pratat, här är först den gamla och sen den nya soffan.



Man ser ju hur mycket skönare den nya soffan ser ut att vara :D Mycket mysigare!


Kommentarer
Postat av: henni

ser ju riktigt bra ut den där :D lite modernare sådär ;)

2009-11-10 @ 20:50:54
Postat av: Fanny

Haha, eller hur!!

2009-11-10 @ 22:40:33
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0