Impulsköp

Alla vet vi vad impulsköp är, alla har vi råkat ut för det. Man köper något som man kanske egentligen inte behöver men sen är ofta impulsköpen dom bästa, eller? Hur som helst så fyndade jag på H&M idag :) Jag hittade en snygg klänning som jag egentligen inte behövde men ville prova ändå, och alla vet att det är mycket lättare att prova en klänning om man har ett par klackar till så jag tog med mig ett par sådana också. Klackarna föll jag för direkt, enkla men skitsnygga! Jag hade troligtvis aldrig provat dom om det inte vore för klänningen... Men sen så var ju klänningen också så fin!!! Så klirr i  H&M:s kassa så for jag hem med båda...

Nu är bara frågan om jag verkligen ska behålla klänningen. Funderade på det i provhytten också men tänkte att jag kan ju lämna tillbaka den om jag ångrar mig, så en fråga; ska jag behålla klänningen eller lämna tillbaka den? Skorna har ni ingen talan om, dom behåller jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget tal om saken! behåll! O skorna Niiihhiiice!

2009-11-06 @ 21:26:25
Postat av: Hanna

Behåll!! Den var skitsnygg! Och nu blev jag ju bara ännu mer shoppingsugen! gah

2009-11-06 @ 22:00:48
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: ditt gull

nu tar du å slutar jomsa! Jättefina grejer baby! keep it

2009-11-06 @ 22:13:35
Postat av: Hanna

i know, det är livsfarligt att ha H&M så nära :P jag är i och för sig rätt duktig på att internetshoppa, men det är ju liksom inte riktigt samma sak när man inte får prova allt och hitta en massa grejer man inte hade tänkt sig... så problemet nu när man har flyttat hem är ju att man inte köper lite nu och då, utan man shoppar livet av sig sen när man väl har chansen!

2009-11-06 @ 22:19:17
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Okej okej ja ska sluta jomsa! :)

2009-11-06 @ 22:30:46
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, ja egentligen är det säkert hugget som stucket :P fast det syns ju mycket mer om det försvinner en massa från kontot på en gånng, jämfört med om det är lite varje gång :P

2009-11-06 @ 22:42:39
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0