Duktiga jag!

Guuuud va långsamt internet är just nu!!! Men ja ska trycka upp ett inlägg i alla fall!

Helgen är över, sköönt. Jag hann med ganska mycket av det jag tänkt.
- skrev klart hissan, dock kan jag inte kommentera de andras inlägg som vi skulle gjort idag eftersom den sidan inte fungerar ikväll.. typiskt...!
-tenten är skriven, mycket flum som jag hoppas att man kan få lite poäng för och bli godkänd, hehe.
- den noggranna lektionsplanen är skriven och inskickad.
- religionslektionerna är planerade! puh...
- gått på vattengympa (försov mig på lördagen så det blev bara söndag, hur kan man försova sig till 13.15..?)

Men en ny vecka har börjat och jag har mycket att göra även denna vecka... Men det blir mycket tid i skolan på praktiken och en del egna lektioner att hålla så det blir kul!

Sen så är det ju knappt en och en halv vecka kvar tills Peter kommer upp och hälsar på och det är ju hur kul som helst! Har verkligen något att se fram emot!

Nu ska jag vara duktig och göra lite mer skolarbeten. Lägger upp några bilder på mina små söta bäbisar som ni kan få titta på!

Supersöta Maya sitter så fint i maten och äter!


Ibland måste man sträcka på sig litegrann!


Bajsmaskinen Ebba, favvostället att bajsa på är i min famn!

Kommentarer
Postat av: L8

jag smälter! guu va söt när den sträcker på sig!!!<3

2009-10-19 @ 21:16:44
Postat av: henni

haha! "Bajsmaskinen Ebba" :D

2009-10-21 @ 17:09:03
Postat av: Fanny

Haha, men hon är en bajsmaskin, hon bajsar alltid på mig när jag tar upp henne!

2009-10-24 @ 13:56:59
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0