Jag har blivit mamma!

Åt två små gerbilbäbisar! Dom e jäääätte pyttesmå! Och jääääättesööööta!! Hittills verkar dom trivas bra i sin bur och jag hoppas att det bara blir bättre! Dom vågar komma fram och nosa och klättra lite på en, så dom är ganska tama!

Nu är akvariet inrett till en mysig bur!


Ebba linsmus!






Maya var lite svårare att fånga på bild...!






Maya och Ebba är båda från samma kull och har samma märkningar på huvudet. Dessutom är bådas svansspets vit! Jättesött! Dom är födda 10 september så vi ska fira födelsedag ihop! (min 15.9) Hihi!

Nu ska jag gå och lägga mig, praktiken började igår och jag är trött... Berättar mer om det nån annan dag! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jossa

ÅÅÅÅH, dom är ju så söta! Jag måste verkligen komma och hälsa på er, frågan är bara när. Bara denhär delkursen så ska vi ha två labbar, en seminarieuppgift och en tenta. Lite att stå i med, men roligt är det ju såklart:).

Kommer du hem nästa gång till jul?

2009-10-14 @ 14:39:03
Postat av: Fanny

Ja de blir jul nästa gång. Så vi ses väl kanske först till det då... Just nu har ja praktik så ja har också massor att göra. Men de e kul!

2009-10-14 @ 16:01:08
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0