Och så var det lördag...

Är det redan helg? Det känns inte som det... Hittills har jag i alla fall haft en skön helg. Igår var Lotta hit, vi såg på Idol och så gjorde hon fransk manikyr på mig :) Jättefint blev det! Hennes bror kom hit med ett akvarie så nu behöver det bara ombonas lite och sedan ska det få flytta in små djur i det!

Idag var det som sagt simtävling och det gick bra! Personliga rekord och för det mesta nöjda simmare och tränare! Efter tävlingarna for tränaren hem och lagade Pasta Carbonara så som man gör det på riktigt, enligt hennes underbara kock (ehm, pojkvän! hihi) Lite mindre sås nästa gång så blir det nog perfekt! Gott var det i alla fall.

Nu sitter jag och pluggar hissa, eller jag försöker i alla fall, men det finns så mycket annat viktigt att göra istället... Skriva blogg, städa, diska, titta på Disneydags (Bumbibjörnarna), kolla upp saker på internet med mera merd mera... Men nu har jag i alla fall skrivit ett blogginlägg så nu kan jag checka av det på listan över annat viktigt att göra. Kanske jag kan koncentrera mig på hissa snart.

Vad tycks? Fint va!


Ser väldigt tomt ut... Men väntas nu, det är ju tomt!

Kommentarer
Postat av: henni

Vilka fina naglar! Jättefina! :D

Och det där akvariet ser ju ut som det där andra du ville ha men med silvrigt ist för guld! Eller visst var det väl så? :P Det kommer bli superbra :D

2009-10-11 @ 21:16:13
Postat av: Fanny

Ja de e ungefär lika, nu har ja köpt burspån och mat, imorn ska ja köpa djur :) kommer in helt nya ungar imorn så! jippi!

2009-10-12 @ 16:11:40
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0