Det bästa med hösten

Har just kommit hem från en promenad. Vet inte om det var så smart att gå ut och gå med tanke på att jag nu mår lite sämre... Är lite småförkyld och det varierar tydligen väldigt mycket från dag till dag hur jag mår... Suck...

Men i alla fall så tog jag lite bilder, bara för att hösten är en så fin årstid!

Alla fina färger!






Och när löven fallit ner, vem kan inte älska ljudet av prasslande löv när man går genom lövhögarna på gatorna!

Nåt annat riktitg mysigt är alla ruskiga höstkvällar när man får sitta inne med tända ljus och mysa tillsammans med någon man tycker om <3


Jag minns en sång om bokstäverna från när jag var liten. Varje bokstav hade en egen vers och här är den om "R"

Inte vet jag, om det kan vara sant
men så här sa i alla fall en tant:
Det blir extra kallt när vintern är här
om rönnen har ovanligt rikligt med bär.
Ja då är det bäst att ha dubbla luvor
om man vill slippa midvintersnuvor.

Vad tror ni, blir det en extra kall vinter?

Kommentarer
Postat av: Jan/iksu

Hej vilka fina bilder och du jag hoppas det blir mycket kalt o mycke snö,,,,Kram

2009-09-28 @ 13:36:46
Postat av: Fanny

Ja kan förstå att du vill ha kallt å mycke snö, annars går det ju inte att köra snöskoter :D

2009-09-28 @ 20:55:33
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0