Hej då Åland

Inatt bär det av, nu börjar studierna på riktigt igen. Tar nattbåten till Helsingfors inatt, tillbringar några dagar där och på sönda tar jag ett tåg upp till Vasa. Med blandade känslor... Ska bli kul att komma upp, träffa alla igen och få vara i sin egen lägenhet. Samtidigt vet jag hur jobbigt det är att åka ifrån alla här hemma på holmen. Och hur fruktansvärt långtråkigt jag kan ha i min tomma lägenhet... Nu har jag ju vant mig vid att ha Peter runt mig så det kommer att bli ännu jobbigare! Jag får se till att skaffa mina gerbiler snabbt så jag har något att sysselsätta mig med =)

Gonna miss you all!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 16:37:10
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kul att du hittat hit!

Min favoritårstid, hmm... Det skulle nog kanske vara hösten med alla fina färger och när man får ha mysiga hemmakvällar!

2009-09-09 @ 21:16:55
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0