Nytt och nygammalt blir mysigt

Nu har pappa farit, han for för ungefär en timme sen. Så nu är det lite tomt i lägenheten igen... Fast jag är mycket nöjd med hur det blev här nu med allt som vi har fixat! Ska snart till skolan på lunch och en föreläsning om kandidatarbetet som vi ska skriva i år. Sen efter skolan blir det till att gå till gymmet! Sköönt...

Här är en bild på hur bra det blev vid tomrummet mellan sängen och hallen, nytt är draperiet som hänger i dörren (Anttila), nygammalt är den blåa stolen som är från en loppis och lampan som kommer från släktingar! Mycket bra!

Som en liten myshörna!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!

2009-09-14 @ 12:21:32
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Jossa

Eftersom jag nyss upptäckt din blogg sitter jag nu och läser den istället för att läsa till psykologitentan imorrn;).

Vad mysigt du har fått det! Är det nåt nytt i "vardagsrummet" också? kram, saknar dig!

2009-09-14 @ 13:49:08
Postat av: JUNO

najs bloggie:D

2009-09-14 @ 17:44:30
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej Jossa! Min blogg är nog intressantare än din psykologitenta, det tror jag nog! Fast min blogg kan du ju förstås läsa pånytt imorn men tentan kanske du inte vill göra om :) Inget nytt i "vardagsrummet", men på jakt efter en bättre soffa, måste vänta in ett bra specialerbjudande först! Saknar dig med! Men du får läsa här och hålla dig uppdaterad om vad jag gör! Roligare att skriva också om man vet att nån läser och är intresserad!



JUNO: tack så mycket!

HelloNicki: Allt bra tack!



:)

2009-09-14 @ 18:00:12
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0