Wasa by night

Hej på er! Sitter här hemma hos mig nu och gör skolarbete med Lotta. Vi var lata i tisdags och orkade inte göra alla uppgifter vi skulle på lektionstid och nu när vi skulle göra dom så slipper vi inte in på dom sidorna vi behöver... typiskt...
Vi övergav det och ska snart ut på stan och kika. Det är Wasa by night ikväll, innebär att man ska dricka något (alkohol, kaffe, läsk, choklad m.m.) på 8 olika cafér, barer, restauranger för att samla stämplar. När man har fått sina 8 stämplar så får man en tröja som det står Wasa by night på. Jättekul tycker många så det är mycket folk på stan. Jag och Lotta har inte upptäckt charmen i att samla dessa tröjor så vi ska bara titta på fulla människor!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Jossa

Hujhuj för skolarbete. Jag sitter och tentapluggar för fullt nu (igen). Sku hellre gå på Wasa by night med er!

Tycker förreten du kan börja hänga lite på skype (själv har jag blivit en riktig skypenörd). Kramar!!

2009-09-25 @ 11:25:19
Postat av: Fanny

Oj, ja ha ju inte varit på skype alls faktist... Brukar köra den där att jag skickar ett mess å frågar om man har tid att prata :D men ja ska se om ja inte kan bättra mig på den punkten!

2009-09-25 @ 16:06:21
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0