You spin my head right round...

Var och tog blodprover imorse. Obehagligt tycker jag... Det blir bara värre och värre för varje gång jag gör det! Usch, men det gick snabbt, det var bara 2 rör dom behövde. Imorgon ska jag och ta picktester för pollen-, gräs- och pälsdjursallergi. Hoppas att jag inte är allergisk mot något av det men det är i alla fall på grund av den envisa hostan som jag hade i somras...  Skulle vara skönt att veta varför jag hade det...

Sen har jag varit på stan med Lotta, gått i lite affärer, doftat på parfymer och fikat på Arnolds. Dom har ju värdens godaste kanelbullar där! Mmm, spinny... Ska snart på träning, lite gym först och sen ett grupp pass: mage-rygg. Pina säger jag bara! Ska börja göra mig i ordning för det nu. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jossa

Kag vill ha Arnold's kanelbullar!!!!

2009-09-22 @ 17:48:02
Postat av: Jossa

Tror dessutom att "jag" faktiskt stavas med J och inte K.

2009-09-22 @ 17:49:59
Postat av: Fanny

Haha, kag tror att du har rätt :D

2009-09-23 @ 13:56:20
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0