Beroende av nåt man inte visste att man var beroende av

Tänka sig! Jag behövde inte cykla till träningen! peter kom hem mycket tidigare än tänkt så jag kunde ta bilen! Rätt så jobbigt pass var det i alla fall. Har dock haft ont i axlarna och ryggen är lite sämre igen så jag tog det väldigt lugnt på en del övningar, 1,25 kg i vardera ändan på bänkpress :) haha (men tänk dock på att man ändå gör väldigt många repetitioner) Det tog inte alls ont i axlarna och tog till och med lite på musklerna, så de e väl de som räknas!

Nu ska vi fara och handla, sen hem till lillebror som är ensam hemma då resten är i Hesa. Stackarn, vi ska laga lite mat i alla fall! Så äntligen ska vi också få spismat! Det är konstigt hur mycket man saknar det! Trodde inte det, för jag tycker ju allt som oftast att det är lite jobbigt att laga mat. Men nu, när vi inte kan laga mat på spisen, så saknar ja de alldeles fruktansvärt!

Så här ser vår spis ut just nu....


Kommentarer
Postat av: Henni

Bra att ni for och fixa mat till honom så han fick nåt ordentligt i sig! Och när ska ni förresten få er nya spis?? Det har ju gått ett tag nu...

2010-08-19 @ 21:10:05
Postat av: Fanny

Jaa säg det hördu. Börjar tro att jag inte kommer att få använda någon spis förrän jag kommer upp till Vasa igen. Hoppas bara den är hel (tänker på toalettincidenten...)

2010-08-20 @ 17:56:39
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0