Kan man inte få unna sig en öl ens?

Här kommer ett ynkligt tyck-synd-om-mig inlägg. Har gått och varit sugen på en öl hela dagen på jobbet idag, sett fram emot att gå ut en stund och inte bli helt skita, bara njuta! Men men, det går inte alltid som man planerat. Peter är med sina kompisar, och alla mina kompisar skulle hem och sova/var redan hemma och sov... Buhuu, nu ligger jag i soffan med en cider (ja, ölen hade pojkvännen tagit med sig så det fick bli cider, men det går ungefär lika bra!) och popcorn och tycker synd om mig! Men jag och Julia skulle ta den där ölen imorron istället, så jag får väl se fram emot de!

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig och sen gå och sova.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: SvenneSara :)

Jag tar gärna en öl med dig någon gång nästa vecka :) Jag åker ju på söndag nästa vecka redan :( Vi hörs! Kram

2010-08-07 @ 16:04:39
Postat av: Fanny

Ja de ska nog gå att ordna! Ska se om vi inte kan ta en kväll med Ålands pannkaka innan du åker!

2010-08-07 @ 20:02:21
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0