Ett tandläkarinlägg

Ni får själva välja om ni vill läsa detta eller inte, jag ansvarar inte för några som helst bilder som dyker upp i era huvuden.. Hehe, nej så illa är det nog inte, hoppas jag, men jag har varit hos tandläkaren... Så vill du inte läsa om trevliga detaljer så hoppa över nästa stycke :)
.
Dom tog bort min sista visdomstand idag. Den krävde en liten operation så jag fick ligga där under sån där operationsfilt :) Lika bra det så jag inte såg vad dom gjorde! Det gick ganska snabbt i alla fall men nu är jag bedövad i halva munnen! Fick lite extra mycket bedövning då dom måsta spruta in mera två gånger för att det gjorde ont... Och nu kan jag inte öppna munnen ordentligt, jag kan inte svälja ordentligt och inte heller spotta ordentligt. Och jag kan säga att det inte är så roliga kombinationer när det inte vill sluta blöda! Öppnar jag munnen så ser det ut som om jag skulle ha fått en käftsmäll tack vare allt blod..... Uäk! Inte blir det lättare att sätta in en ny kompress heller när jag inte kan öppna munnen....
.
Nåja, hoppas det blir bättre snart. Har i alla fall en massa medicin och värkmedicin som jag kan stoppa i mig... Det hjälper tyvärr inte mot det onda i ögonbrynet, det gör fortfarande ont när man rör det :) Vilket jag gör ofta för jag glömmer bort det!

Kommentarer
Postat av: Henni

Oj vad det var längesen jag kommenterade!

Bra att höra att det gick bra hos tandläkaren idag! :) Låter ju inte så kul nu menatt.. Du fixar det :)

Och så är du väldigt duktig med skoluppgifterna måste jag säga! Lite avis faktiskt :P

2010-12-07 @ 17:20:24
Postat av: Fanny

Hihi, tack syrran! De känns redan bättre i munnen, kan svälja, spotta å till och med gapa rätt så bra nu! Lite svullet bara, men starka värkmediciner gör att ja inte känner så mycke :D haha!

Jo, ja e nöjd över hur mycke ja ha fått gjort ida! Känns galet skönt! Men ja skrev inte hela labrapporterna idag, ja hade skrivit hälften på alla redan för några veckor sen, så då kändes de lättare att bara behöva fylla i! Kämpa på du med, inte länge kvar till lov!!!

Kram

2010-12-07 @ 19:14:54
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0