Jag fick se Lucia :)

Satt hemma och sprättade lite kläder som ska sys om när jag plötsligt hörde trummor utanför. Tittade ut men såg inget, och kom sen på att det säkert är Luciatåget! Så jag kastade på mig ytterkläder och sprang ut, lagom för att hinna höra kören sjunga luciasången vid stadshuset. Det lät inte så vackert, men det var mysigt! Har inte sett ett luciatåg sedan 2006, och jag har faktiskt saknat det! Tycker det är så himla mysigt! Dessutom fick Vasa-Lucia rida på en häst, det skulle jag också vilja göra om jag hade fått vara Lucia!
.
Men nu ska jag gå till Lady Line, blir lite gym med Lotta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, låter fint att lucian red på en häst! :) Skulle lite flera kunna göra :P Och ha det så bra hemma nuu! :) Snart kommer jag också :D

2010-12-13 @ 21:43:31
Postat av: Henni

Det var från mig, haha!

2010-12-13 @ 21:44:03
Postat av: Fanny

Ja, de va mysigt! Jepp, snart ses vi! Vi måste fixa sushikvällen också!!

2010-12-13 @ 21:54:42
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0