Jag önskar jag kunde...

...åka konståkning
...dansa en massa olika danser
...sjunga jättebra
...laga mat
...m.m. m.m.

Satt just och tittade på konståkning och varje gång jag gör det så tänker jag att jag själv skulle vilja vara sådär duktig på något! Någon som känner likadant? Hehe...
Men det är väl bara att acceptera att man inte kan lära sig det mer :) Eller jo, laga mat håller jag ju på och lär mig, och jag tror att det kommer att lyckas för jag har ju den bästa läraren!
Men resten kan nog bli lite svårt att börja lära sig nu...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag känner exakt likadant! Just med konståkning, varje gång jag ser det känner jag "åååh, jag vill också vara isprinsessa!" :) Inte för att det skulle vara helt fel att vara sjukt bra på dans och sång heller... Varför ska man vara sån medelmåtta? Det är ju inge spännande :P

2010-01-24 @ 18:38:40
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nej ja menar de!! De finns ju inget som man e sådär jättebra på! Ja kan ju hoppas att ja blir jättebra lärare eller nåt sånt :D

2010-01-25 @ 10:04:37
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0