Prenumererar på tandläkarbesök

Usch, jag ska till tandläkaren idag. Det är bara en röntgentid jag har så det lär ju gå väldigt snabbt, men det jag inte tycker om med det är att man ofta måste bita i en träpinne, huuu. Det går rysningar genom hela mig bara jag tänker på det! Sen har jag en ny tandläkartid på onsdag då jag ska lappa en plombering som jag tydligen har och som tydligen gått sönder. Det känns ju värt det när jag inte ens vetat om att jag har nåt sånt! Jaja.. Sen får jag väl veta om jag ska ta bort visdomständer eller ej... Kul kul!

Men det är i princip allt som händer den här veckan. Har ingen skola förrän på måndag så jag ska försöka göra undan så mycket skolarbete jag bara hinner, vilket går sådär... :) Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mina framsteg i historiauppsatsen? Kandidaten? :) Haha, nä, men några tips? Önskemål? Anything!?

Ska i alla fall försöka läsa lite 1500-talstext nu, får väl se hur det går!

Kommentarer
Postat av: henni

aaaaahahahahhaha den med plomberingen va bra :D(man tycker ju att man borde veta om sådana saker... ;))det är bra det du skriver, saknar dig!

2010-01-19 @ 16:37:59
Postat av: Fanny

Näää vet du ja ha gjort så mycke konstigheter i min mun så ja vet inget alls!

Saknar dig med!

2010-01-19 @ 19:59:10
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0