Typiskt

Låg och tittade på Ebba och Maya sent igårkväll när jag inte kunde sova, och vad tror ni att Maya lärde sig då...? Jo att hoppa upp på burkanten (ett akvarie). Brukar inte ha locket på när jag är hemma för jag tycker det är trevligare utan, men nu måste jag nog börja med att ha det på hela tiden för annars har jag en lös Maya överallt i lägenheten.

Det roliga är att hon vet om att hon inte får springa fritt! För hos Peter hade vi två sittpallar som skydd för att dom inte skulle springa ut från köket när vi hade dom lösa där. Efter ett tag lärde sig Maya hoppa upp på dom och sen var hon friiiiiiiii!!! Det bästa var när man satt i vardagsrummet och tittade på TV och plötsligt ser man ett ljust litet monster snabbt springa in en bit i rummet, kollar att vi sett henne och springer sedan snabbt ut därifrån! Bara för att visa att "jag kan nog jag!".

Typiskt också. Men vad jag inte förstår är varför det är bara Maya som kommer på det här. Ebba vågar inte... Eller så e hon smart nog att inte försöka :)

Kommentarer
Postat av: l8

morning morning! :D haha

Jasso så nu lärde hon sig det! så vänta bara, snart börjar hon hoppa mot locket också då hon vill ut.. jeejee ännu mer ljud om natten ;)

2010-01-15 @ 11:26:47
Postat av: Fanny

Mmm, i så fall kan man ju hoppas att hon får en järnskakning eller nåt så att hon glömmer bort hur man gör :)

2010-01-15 @ 11:38:25
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0