Bara 2 dagar kvar...

God kvall!!

Annu en dag borjar ga mot sitt slut har i KL. Sov daligt inatt, dromde att jag var gravid och fodde tvillingar. Efter nagra dagar upptackte jag att dom hade blivit till bjornungar... Forstar inte riktigt varifran jag fick allt men sa kan det ju vara med drommar ibland :)

Idag har vi stekt vid poolen under klarbla himmel, det har troligen varit den soligaste dagen hittills idag! Det var hur skont som helst att bara ligga vid poolkanten och lasa och nar man fick varmt tog man en dusch och ett dopp i poolen, och sen fortsatte man sitt lasande! Efter lunch for vi till Times Square och shoppade. Har hittat massor idag och innan vi for hem kopte vi en stor resvaska, vilket nog kommer att vehovas. Vi tog ju bara med tva resvaskor och sa skulle vi kopa en till har sen att ta med hem.

Nu ska jag duscha, och sen blir det nog till att lasa lite till i min bok (som jag har svart att lagga ifran mig!!) och sen sova. Men har kommer annu nagra bilder fran var resa till paradison Redang!

Oftast nar vi for ut och snorklade akte vi den har skruttbaten

Vattnet var som sagt valdigt klart, men svart att fa med det pa bild...



Instruktorerna gillade Staffans troja, det gav respekt :)


Vi hittade manga olika djur pa holmen! Storleken var inte alltid densamma som hemma...






Har kommer annu lite till pa utsikten, omgivningen, oss och lite smatt och gott!








Sa, nu far det racka, ni har fatt se manga bilder men nu ska jag ga och sova! Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska bli kul att få se alla era bilder!



Pappa sku villa se ngn bild på bella och hur var det med "hotellet",var den bra

2010-06-26 @ 21:50:29
Postat av: mamma

Fanny,hoppas du inte var så där utslagen på riktigt

2010-06-26 @ 21:53:34
Postat av: Fanny

Vi ska se vad vi kan gora at bilden pa Bella, skickade just ut Staffan for att forsoka :) Med hotellet, menar du dar vi bor nu eller dar vi bodde pa Redang?

Nej mamma, jag var inte sadar utslagen pa riktigt, jag masta ju bara leva upp till hur Jack Sparrow (karaktaren) ar pa riktigt!

2010-06-27 @ 13:00:18
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: L8

härliga bilder du har!! de ser faktist ut som en paradis ö! o brun som en bränd pepparkaka e du med! härligt!

2010-06-28 @ 08:31:59
Postat av: Fanny

Haha, som en brand pepparkaka :) da var jag nog inte det men nu ar jag nog narmare det :) hoppas bara fargen haller i sig ett tag och inte trillar av direkt...

2010-06-28 @ 13:08:58
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0