Mera friluftsliv!

Jihuuu, jag fick en kommentar på förra inlägget :) haha!

Steg upp förskräckligt tidigt i morse, enligt mig i alla fall: 6.40. Hujedamig! Sen hittade jag ett myggbett på benet som jag måste ha fått i natt, årets första! Troligtvis inte årets sista. Hoppas bara att jag inte drar till mig myggorna i Malaysia för dom bör ju på Dengui feber, och det finns inget vaccin mot det... Dagens vikariat har i alla fall gått bra, slutade 1 så det var skönt.

Ikväll ska jag och Peter på nån kultur-/ hissagrej. Vi ska iväg till Jomala och gå någon naturstig med en guide som berättar om olika historiska händelser och platser. Det stod i tidningen häromdagen och Peter nappade på det. Men det är fint väder och jag får tillbringa tid emd älsklingen så jag är nöjd! Peter får sköta lyssnandet så går jag runt och fotograferar och njuter av vädret!

Imorron är jag ledig! Såååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, det var så lite så ;)



Jaa, det är jättespännande! Jag tror allt vi har lite talang för det där! ;) Tycker lite synd om alla som är totalt ointresserade men ändå tvingas lyssna på hur mycket mina kryddor växer och hur fina och duktiga de är, men det får de ta ;) haha

2010-06-02 @ 15:00:51
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: henni

haha jag kan se framför mig hur Peter lyssnar riktigt ordentligt och du är i din egen lilla värld med blommor, träd och sol! En sån där stråhatt borde du haft på huvudet. Och blommig klänning!

2010-06-03 @ 21:11:49
Postat av: L8

hej! jag läser no e bara lat att kommentera.

Ja håller med henni haha

2010-06-04 @ 08:30:03
Postat av: Fanny

Hahaha, men Henni då!

2010-06-04 @ 20:16:55
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0