Student

God morgon!

Ska precis just hoppa in i duschen å fixa till mig lite. Vid halv 2 ska vi vara utanför Ålands Lyceum och ta emot studenterna som strömmar ut från skolan. Vi skippade dimissionen, den orkade vi inte fara på.. Så Peter är och spelar golf nu!

Känner att jag håller på att bli sjuk nu också, inte passligt. Har knasigt i halsen och hostan börjar smyga sig på. Drack just en C-vitamin och efter duschen ska jag nog ta mig en Finrexin också.

Hur som helst, nu har jag lite bråttom!

Så här såg jag ut för 4 år sedan då jag tog studenten. (herre gud, 4 år...)




Kommentarer
Postat av: Henni

Ja huj vad tiden går!! 4 ÅR?! jisses

2010-06-06 @ 13:10:18
Postat av: Hanna

Shit! Hur är det möjligt att det redan har gått FYRA år?! Känns ju som det var förra året...

2010-06-06 @ 18:19:25
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men Henni du får de å låta som att ja e gammal! Men de e ja inte! Eller hur Hanna :) Men faktiskt, det känns verkligen inte som om det var 4 år sedan...

2010-06-06 @ 19:36:02
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0