Vad är grejen med att komma på jobb för tidigt ?

God kväll!

Haft en bra dag? (ja jag vet att ingen svarar men det är tråkigt att bara prata med sig själv!) (och jepp, det var ett försiktigt sätt att säga kommentera!!) hehe!

Aja, var vikarie idag. Kom dit lite efter 8 så att jag skulle hinna förbereda, lite före 9 kommer den egentliga läraren dit. Det hade alltså blivit ett fel och jag skulle inte ha behövt vara där förrän vid 12. Två gånger detta händer på en vecka... Nå, det löste sig det med!

Har planterat om en massa kryddor idag också. Nu har vi maaaassor med krukor med olika växter. Vi behöver snart ett land, men vi har ju varken trädgård eller balkong! Har jag förrästen berättat om Peters tomater? Tror inte det. I sin iver planterade han frön från plommontomater som han tog från kylen, och jag trodde aldrig att det skulle gå. Nu ör dom drygt 5 cm höga... Tji fick jag!!

Ska nog gå och sova snart, ska vikariera imorron igen, börjar 8 då. Sov gott så hörs vi imorron igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jotack, jag har haft en riktigt bra, men ändå så där lagom meningslös, dag :) (kommenterar utav bara tusan!)



Våra tomater, och kryddor och andra växter med för den delen, växer också utav bara helvete! Skönt att höra att det inte bara är jag som är alldeles faschinerad av sånt ;) (Jenny tycker att jag har blivit en tant)

2010-06-01 @ 22:11:02
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha Tack Hanna!

2010-06-02 @ 13:17:00
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0