Hårtips

Huj, kom just in från snörusket där ute. Hade dessutom motvind på väg hem... Hade hoppats att Älsklingen skulle varit hemma men icke... Jag som har köpt fina blommor åt han också!


Tänkte ge er ett litet hårtips, eller två egentligen. Mitt hår är ju väldigt halt och inga frisyrer håller, inte heller volymen... MEN, jag har hittat två produkter som är jättebra! Det första är en mini krepptång och det andra är ett hårspray. Jag vet tyvärr inte vilket märke krepptången är för det står inte på den, men den är i alla fall köpt hos frisören. Jättebra och lätt att ha med sig! Våffla några lager hår i hårbotten och vips så har man frisyr som håller tills man tvättar håret!!
Inte så stor...

Sen är hårsprayet av märket TRESemmé. Freeze hold hairspray. Jättebra produkt, bara man inte sprayar för nära såklart, då ser håret smutsigt ut, men så är det ju med alla hårspray. Men det håller i alla fall hela kvällen!! Stor flaska, en halv liter, avgör själv om det är bra eller dåligt!

 

Jag har ju rekommenderat två hårprodukter förut, och jag håller fortfarande fast vid att de är jättebra dom med! Här är bara två till som kan hjälpa lite när håret inte gör som du vill! Det inlägget hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0