Roligt tidsfördriv

Är väldigt uttråkad just nu. Lite nu och då slår utmattningen till och jag har ingen lust eller motivation till att skriva alls. För det mesta hjälper det att ta en kort paus och gå och dricka lite vatten eller nåt sånt, men just nu vill inte det heller fungera. Tog datorn och böckerna med mig till köket och här sitter jag nu med Ebba och Maya springandes i fötterna. Dom är i alla fall roliga att titta på!

Hur många har förrästen spelat Super Mario när ni var små? Hur många av er ler varje gång ni hör den här musiken?

En lite annan version som jag tycker är rätt skön :)

Känner ni hur tummarna börjar rycka, hur huvudet, axlarna och till sist hela kroppen sitter och hoppar i takt med att man samlar på sig pengar, hoppar efter svampar och dödar små sköldpaddor? Det var tider det...

MEN, jag har faktiskt hittat en sida på internet där man kan spela Super Mario!! Det är visserligen inte samma känsla som med kontrollen i handen men ändå!! Problemet är att jag fastnat på nivå två (då har jag alltså spelat det första på listan, Mario World), jag förstår inte hur man ska få död på bossen... vilket i-landsproblem, men det är ett problem!!

I alla fall, klicka här för att komma till sidan.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit alltså, jag var tvungen att stänga av musiken efter bara 9 sekunder, jag blev så stressad (så där som man blir när man spelar alltså)! Haha. Sjukt :P

2010-05-11 @ 22:42:09
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha, jepp de e nog lite sjukt... men ack så roligt :D

2010-05-11 @ 22:50:26
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0