En dålig dag förtjänar några vackra bilder

Har haft en allmänt dålig dag. Det är inte det att det har hänt något dåligt, utan jag har bara inte varit på humör för den här dagen... Jag har känt mig sådär, deprimerad, eller sårbar, eller nåt sånt. Hade mått bra av några kramar och uppmuntrande ord från min gosiga pojkvän, men han är alldeles för långt bort. Eller sen lite soffmys med mamma framför TVn, med lite gott vin kanske. Eller sen en helkväll med Jossa med en massa prat och kanske där också ett gott vin! Summa sumarum så verkar det som att jag saknar dom där hemma...
.
Inte ens den underbart vackra dagen har kunnat höja mitt humör. Men kanske det ändå är vädret som gjort att dagen inte varit helt skit :) Hade tyvärr inte kameran med mig när jag gick till skolan i morse, men jag tog några bilder med telefonen. Träden är så himla vackra. Det var rejäl dimma igår, och mycket kallt, så dimman har bildat ett fint fluffigt lager av dimmkristaller på träden! Så jag avslutar denna kväll med dessa bilder!
.

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Jag vill också ha snööö :)

2010-12-01 @ 06:43:43
Postat av: Fanny

Hihi, du får sen när du kommer hem till jul!

2010-12-01 @ 14:26:55
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0