Dagens update

Ja, jag har kanske varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna men jag har inte riktigt haft lust att blogga.. Och så har jag inte haft så mycket att skriva om :)

Om en stund ska i alla fall jag och Peter till Texas Longhorn och äta middag. Sen blir det lite kaffekalas hos en av Peters kompisar. I morse var jag på möte om min gradu, det gick bra! Sen var jag och Peter till försäkringsbolaget och fixa lite med våra reseförsäkringar.
Och det är i princip vad jag pysslat med hela dagen.
.
Var inne på Hannas blogg idag och hittade en rolig flag counter som jag tyckte att jag också absolut måste ha! Den finns på vänstra sidan av min blogg och där kan man se från vilka länder mina läsare kommer :) Nu har jag ju kanske inte sådär ybermånga läsare men några länder ska det väl kunna bli :D

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Va coolt med flag counter. Såna där apps kan inte min reseblogg ha :( Jag antar att det är jag som står för USA flaggan, hihi.

2010-10-19 @ 18:09:30
Postat av: Fanny

Haha ja det är nog du det! Blev lite förvånad över flaggan från österrike :)

2010-10-19 @ 20:39:48
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Sara Fard

En hemlig beundrare från österrike :)

2010-10-19 @ 22:28:16
Postat av: Fanny

Haha, jaa, kanske det!

2010-10-20 @ 09:42:36
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0