Jag kommer att svälta ihjäl!

Jag kan inte leva på yoghurt till middag!!! Jo, jag köpte ju spenatsoppa också, så jag får väl äta lite av det med men det är inte där problemet ligger. Problemet är att det tar så fruktansvärt länge att äta! Jag vill inte få något i hålen (som för övrigt är enorma!!) och jag kan inte göra vad som helst med maten/tungan... Då gör det ont :(

Det här får vara min bantningskur. Inte för att jag behöver någon men en dag eller två skadar nog inte. Dock vet jag inte hur jag ska fixa att gå runt och vara hungrig hela tiden!?! Måste se till att vara sysselsatt hela tiden! Har redan sysselsatt mig idag, skrivit arbeten, och om en stund kommer Lotta hit så då får hon sysselsätta mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kanske funkar bättre om du äter soppan med sugrör? :) Ägg är mättande och bra, du får koka riktigt lösa ägg och suga i dig med sugrör ;)

2010-10-11 @ 17:44:28
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det kanske funkar bättre om du äter soppan med sugrör? :) Ägg är mättande och bra, du får koka riktigt lösa ägg och suga i dig med sugrör ;)

2010-10-11 @ 17:44:41
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, bra tips! Ja tänkte att sugrör nog skulle vara lättare, problemet var bara att ja inte hade de hemma, å ja orka inte gå å handla... :) Ägg borde ju faktiskt vara bra, för de fastnar kanske inte så lätt heller...

2010-10-11 @ 19:32:01
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0