Kan inte den här dagen bara ta slut?

Usch vilken jobbig morron jag hade! Eller egentligen började det igårkväll när jag skulle sova. Det gick bara inte..... Sen i morse kl 06.31 började dom köra med nån sån där gatusoparmaskin här utanför. Jag bor ju på markplan och jag kan säga er att dom maskinerna inte är tysta!! Morr.. Nåja, tror att jag lyckades somna om, för sen vaknade jag 07.26 av att dom är här utanför och kör IGEN!!!! Och när jag väl lyckats somna om på nytt så drömmer jag nån konstig helt onödig dröm som gör att när klockan ringer så känner jag mig inte alls utvilad!

Så den här dagen är jag trött, seg, hängig, lättirriterad och på lite smådåligt humör. Perfekt när jag ska på jobb om två timmar. Det blir till att klistra på den trevliga, kundinriktade glada fasaden.

Kommentarer
Postat av: SvenneSara :)

Du sov lika bra som mig då! Festen här pågick till 4-5 på morgonen :S Hoppas du sover bättre inatt. Jag tror inte det blir så mycket sömn för mig då heller. Kommer att vara så uppe i varv av allt lösgodis som jag ska äta :P Kram

2010-10-08 @ 15:35:58
Postat av: Fanny

Äsch vad jobbigt! Jo ja hoppas nog att ja sover bättre inatt, för ja ska på babysim kl 7 imornbitti :)

Kram

2010-10-08 @ 19:08:51
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0