Träna träna träna!

Idag har Svaije och jag varit riktigt duktiga! Vi har gjort klart vårat biologiarbete om barrskogen. Det blev en power-point-presentation på 23 slides! Det tog oss bara 2 veckor att göra... Puh. Presentation nästa vecka!

Har inte så farlig träningsverk idag faktiskt. Lite i lår, rumpa och mage, men lite mer hade jag förväntat mig.. Kanske jag inte borde säga sådär för nu lär jag väl få en hejdundrande träningsverk imorn... Men det är morgondagens problem! Ska faktiskt ta mig till gymet ikväll igen, denna gång för ett svettigt zumbapass! Jag är på gång nu! Kände mig dessutom duktig när jag började dagen med en minst sagt fruktig frukost!

Skivade frukter i en skål med turkisk yoghurt! Mmm...


Kommentarer
Postat av: Henni

Som i Malaysia..... :)

Keep up the good work!

2010-10-06 @ 21:42:08
Postat av: Fanny

Precis de ja försökte återuppleva :) Men yoghurten va lite bättre där... Och kanske frukterna också för den delen :D haha!

2010-10-07 @ 19:13:23
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha. Jag tror att det främst var frukterna det var "fel" på :P

2010-10-07 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0