För perfekt...

Känner ni igen det här?? Någon som minns hur hårt jag jobbade med detta i våras? Hur skönt det var när den var klar? Min kandidatavhandling alltså. Fick ju inte tag på någon opponent i våras så vi skulle ta min presentation nu på hösten. Och den var idag! Lite lustigt dock då dom enda som var där var jag (såklart), min handledare (såklart) och min opponent (såklart). Ingen annan :) haha! Men guuuud så bra det gick! Fick mer än godkänt och det första opponenten sa var "Först av allt så måste ja bara tacka för ett himla bra arbete, jag vet inte om du bara är väldigt bra på att skriva men det var så välskrivet och lätt att läsa!" Godkänt? Oh Yes!
Det var nästan så att den var för perfekt, det jag nu ska göra är att problematisera och fundera lite mer. Småsaker! Så himla skönt ska jag säga er! Kan säga att den goda energin som ja fick efter det här hjälpte mig på gymet, höll i sig och hjälpte mig igenom maten och burstädningen! Är fortfarande på bra humör!! Wiii!!
Och inte nog med det, idag har jag bokat båtresan hem till onsdag och imorron ska jag och köpa tågbiljett! Kan en måndag vara bättre än så här? Jag tror inte det! Nu ska jag njuta lite mer av det som finns kvar av måndagen och göra något vettigt, typ problematisera!
(Förlåt att all text är i ett stycke, det ska inte vara så men min mac vill att det ska vara så... Hur får man kontroll över den?)

Kommentarer
Postat av: SvenneSara :)

Grattis Fanny! Va kul för dig :) Ta och unna dig något bra nu! Kram

2010-09-28 @ 04:50:29
Postat av: Henni

Åh vad kul att höra! :D Grattis!

2010-09-28 @ 20:07:41
Postat av: Fanny

Tack! Ja, det blir Ollis ikväll! Fast de sku de väl ha blivit ändå :)

2010-09-28 @ 20:57:17
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0