Full fart på dansgolvet

Det var det både igår på Ollis och idag på båten! Enda skillnaden är att igår var medelåldern 20 och ikväll är medelåldern 60 :) haha! Men jag ska säga er att pensionärerna njuter! Vad dom orkar...
Jag var dum och glömde dataladdaren i resväskan som är inlåst i bagageutrymmet så snart dör batteriet i min dator :( Buhuuuu!!! Tänkte att innan den gör det så kan jag lägga upp lite bilder från igår kväll och Ollis.
John och Svaije, våra två musketörer? Eller?
Emilia och Matilda trivdes på dansgolvet! (men vem gör väl inte det?)
Pose mitt på dansgolvet
Haha, jag gillar den här bilden, det är en bra känsla i den eller nåt! Trots att både Svaije och Amra är på gränsen till att vara utanför! Men det kanske är det som gör det :)
Haha, och den här gillar jag också! Håret visar verkligen vilket drag det var igårkväll! Varsågod Lotta :)
I och med att det är jag som håller i kameran så blir det mest lugna bilder på mig om jag råkar fastna. Men inte ser jag helt fräsch ut heller :) Det var sjukt svettigt igår!
Tre härliga tjejer, Linda, Amra och Lotta! Ni är så fina!
Snart snart snart är vi framme i Långnäs!! Försöker jag intala mig själv i alla fall, lite drygt 1 timme kvar... Men om man jämför med de nästan 5 veckorna det gått sen jag var hemma senast så är det väldigt kort tid!!!

Kommentarer
Postat av: L

ojoj, va tacksam jag är för de vackra bilderna på mig, haha.

2010-09-29 @ 23:24:10
Postat av: Fanny

Haha, men de bara den där ena som e lite speciell! Resten e ju bra!

2010-09-30 @ 11:24:58
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, men ja tänker också på min inflyttningsfest inlägg. Hahah, jees jees va gör ja inte för din blogg ;D

2010-09-30 @ 13:43:47
Postat av: Fanny

Haha, dom bilderna godkände du! (Eller ja, du kanske inte såg bilderna innan men du sa att ja fick sägga upp bilder :)) Hihi!

2010-09-30 @ 13:51:47
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0