Hemma från svamp- och daggmaskskogen

Denna godsak har jag just satt i frysen! Där ska den stå ända till tisdag och jag vet inte hur jag ska kunna låta bli att äta upp den!

 

Det har varit en regnig dag... Lotta och jag trallade runt på stan en stund och trotsade regnet. Sen avslutade vi med en lunch på Waynes. Sen, vet ni vad, klädde jag på mig regnkläderna och stövlarna och begav mig ut i skogen. Till biologin imorron ska vi ha med svampar och till onsdagens lektion daggmaskar! Jag har ingen aning om vad det är för svampar jag har, dom är säkert giftiga hela bunten...

 

Nu ska jag fixa lite mat till mig och sen blir det en slö söndagkväll! Precis vad jag vill!


Kommentarer
Postat av: Henni

ÅH VAD GOOOTTTTT!!! Jag vill också haaa :D :D Din blogg är alltid så kul att läsa! ^^

2010-09-13 @ 20:33:35
Postat av: Fanny

Tack syster!

Mmmm, ikväll ska den ätaaaaaaaaaas! Ses på fredag! Kram

2010-09-14 @ 17:42:18
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0