Ny dator!

Uppdateringen har varit lite låg de senaste dagarna men jag har varken haft lust eller särskilt mycket tid... Det är så ibland. Hur som helst så har det inte hänt sådär jättemycket nytt sen sist. Det blev en Wasa by Night tröja i alla fall.. Jag föll för grupptrycket.. Men vi hade så himla kul!! Det började med middag på Amarillo. Därefter några shottar och någon öl innan vi alla for till Lotta på inflyttningsfest. Lotta ska bli sexsnackare i åk 8 och gick kurs i veckan. Hon fick öva på oss! Det var kul!
Preventivmedel är viktigt! (har ingen aning om hur man svänger bilden, för den är inte den här vägen på riktigt)
Hur man trär på en kondom :)
Haha, men det roligaste var faktiskt att vi fick känna och titta på en massa saker, en femidom, spiral, p-ring, gynundersökningsverktyg och en slickduk :)
Hur som helst, efter Lottas fest for vi vidare för att hämta de sista stämplarna och slutade till slut på Royal, ett helt nytt ställe för mig! Det är mest finnar som går dit men det var faktiskt ett riktigt bra ställe. Det enda jag kan klaga på är musiken... Den var lite finsk, om ni förstår vad jag menar... Techno och sånt, inte så dansvänligt...
Igår då, hände inget speciellt, var i skolan, på jobb och hemma... Idag däremot hände något lite speciellt; orsaken till varför jag inte vet hur man svänger på bilderna! Jag sitter nämligen och bloggar på min nya MacBook Pro! Den är ganska annorlunda mot pc och det är många nya kommandon man ska lära sig. T.ex. finns ingen delet-knapp, utan man måste använda kommandot fn+backspace. Men jag upptäckte att man får ganska bra hjälp på internet om man skriver in en fråga på google :)
Mitt fina paket!
Den här fina saken sitter jag och skriver på nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååh, grattis! Det är en sån jag har och jag ÄLSKAR den! Minst tusen gånger bättre än pc, och man vänjer sig rätt fort :)

2010-09-24 @ 20:51:58
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: L

okej ja dör. den där andra bilden e ju för hemsk :D ahahahaha voi gud.

2010-09-24 @ 21:21:29
Postat av: Fanny

Haha nej de e superbra bilder ju!

2010-09-24 @ 23:10:42
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, men snart vänjer du dig vid kanterna också, jag lovar :) Jag har ju hört förut att "once you go mac, you never go back" och tyckt att det var paller, jag fattade inte alls grejen. Men jag fick den här i examenspresent förra året, och det är utan tvekan den bästa dator jag haft! Den är faktiskt helt underbar :) så återigen, grattis :)

2010-09-24 @ 23:40:47
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: bästis

Jag vill också ha en sån dator :) Hur mycket fick du betala?

2010-09-25 @ 05:12:40
Postat av: Fanny

Hörru bästis ja fick betala ganska mycket, strax över tusenlappen, med lite studierabatt... Men ja räknar me att den håller länge och vill satsa! Ja kan ge en rescension sen lite senare av vad jag tycker om den! Kram

2010-09-25 @ 16:15:08
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0