Vad ska man säga..?

Jag blir så trött! Min morgon började inte bra! Steg upp 7, fruktansvärt tidigt, jobbigt var det! Tvingar iväg mig till skolan med vetskapen om att det kommer att vara ännu värre imorgon (förklarar just). Lektionen börjar 8.15 men när jag kommer dit så visar det sig att läraren är sjuk. Fan. Fan, fan fan. Min enda lektion idag och så har jag tvingat upp mig så här tidigt i onödan!! Speciellt med tanke på att det ikväll är Gulisintagning. Jag har ingen station eller uppgift i år utan kommer bara att gå runt och kika, men nog kan det ju bli några öl ändå! För sen blir det Ollis... Ska inte bli så sent för imorgon, då ska vi på fältkurs. Vi ska vara i skogen hela långa dagen. Usch och blä, om man ändå hade fått sova den här morgonen!

Suck, nu ska jag sysselsätta mig någon timme med något vettigt, sen blir det spinnpump med Lotta. Vi kommer att dö...

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Nicke

Några öl? och inte sent?!? säger nog att vänta bara!

2010-09-06 @ 12:13:31
Postat av: Fanny

Tanken (min) är ju god i alla fall :) vi får se vi får se!

2010-09-06 @ 12:54:21
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0