NOOOooooooooooo!!!!!!!!!

Nej nej nej nej nej, vet ni vad som hände just??? Mina byxor sprack :( Det får inte hända nu, inte nu!!!! Jag har inte råd med det! Dessutom har jag nästan inga andra byxor som jag kan ha... Typiskt typiskt typiskt. Vad ska jag göra nu? Dessa förslag kan jag komma på just nu:
  • Snabb-banta och träna som en idiot så att jag kommer i mina 5 år gamla jeans inom en vecka? Men det har jag inte heller tid med.
  • Gå med rumpan bar? Det föredrar jag att inte göra...
  • Gå klädd i kjol och strumpbyxor resten av våren? Ett ok förslag, men 1: jag har inte så många kjolar/klänningar, 2: det kan bli kalt vissa dagar, 3: så uppklädd orkar jag inte vara varje dag...
  • Gå i tights resten av våren? Men det är lite samma som med kjol, för få alternativ och tråkigt när man inte kan variera sig :(
Buhuuu, förstår ni hur illa det här var?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååh, jag lider med dig! Jag lyckades också spräcka ett par jeans här om veckan och det var de enda svarta jag har, och nu har jag egentligen bara ett par som jag kan använda (+ ett par med hål på knät, men de kan jag ju inte jobba i!) alla andra är för stora eller för små... Men jag börjar närma mig favoritjeansen som jag inte kunnat ha på mig på 4 år, så jag får väl sätta fart på med träningen nu bara ;) Men frågan är om det ens är möjligt att få på sig dem igen, jag gissar på att kroppen har ändrats lite sedan jag köpte dem för 6 år sedan... Vilket dilemma!

2011-04-28 @ 20:29:55
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Fanny

Va de kanske dom där svarta jeansen som jag har samma? För de va dom som sprack :( Ja ska också försöka komma i lite gamla jeans :D Men det får vänta tills jag kommit hem, har bara 1 1/2 vecka kvar här och det skulle inte bli till nåt om jag satte igång med träningen nu, men sen när jag kommit hem, ja då smäller det!

2011-04-28 @ 20:46:58
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0