21. Från min barndom

Äntligen har jag varit hem till mamma och pappa och kunnat fixa lite bilder från min barndom :) Barndomen är ju en så himla lång tidsperiod så jag tycker inte att man kan sammanfatta den med en enda bild. Så därför får ni nu se en serie bilder från det att jag var riktigt liten tills jag blev stor :)

Redan som pytteliten visade jag att jag menade allvar, med vad vet jag inte.. Men lite senare var jag en glad liten (smutsig) prick! Hallon var mumma!


Sen blev jag lite större och fick gå på maskerad, och strax efter det hade jag blivit så tuff att jag gick med egendesignade glasögon


Vid 3-års ålder fick jag en lillasyster som jag tog väl omhand. Hon var dock inte så glad över att jag passade på att ha vattkoppor på hennes dop :P


Det där med sport var visst inte min starka sida som liten (eller är det fortfarande inte det? Joo, jag har blivit mycket bättre!)
På den första bilden är vi på Borgbacken i Helsingfors, jag har paddlat ut till mitten av den lilla sjön, men kommer inte tillbaka, moster får hämta mig :D
På den andra bilden vet jag inte riktigt vad jag försöker med. I alla fall inte fånga bollen, den ligger ju på marken bakom mig??


Sen fick jag också en lillebror, även honom tog jag hand om på bästa sätt!


Här har jag just tappat min första tand! Och då är man stor och vuxen (eller hur!?!) så här slutar min saga om min barndom :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder du har hittat :)

2011-08-04 @ 19:48:14
Postat av: Fanny

Tack :)

2011-08-05 @ 10:20:03
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0