Det här bjuder jag på :)

Ja nu skiter vi i dom bra bilderna och lägger upp en tokig och rolig bild istället :)
.
När jag var yngre började en av mina simmarkompisar kalla mig för Lady, för att han tyckte att mitt hår gjorde så att jag såg ut som en kockerspaniel. Sen hängde det (namnet) kvar och han kallar mig fortfarande för Lady ibland. Sen msn kom har jag kallat mig för Lady där och när jag skulle starta min blogg så blev det helt naturligt att det skulle bli Ladys palace :) Lite kul fakta sådär en tråkig onsdagskväll!
.
Men vad tror ni, har jag varit en kockerspaniel i mitt förra liv?
.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, utan tvekan!! Dixie hälsar att hon kan dela ett hundkex med dig nästa gång ni ses ;)

2011-08-24 @ 21:50:55
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Bodil

Nizze tycker du liknar Lady :) Ck hälsar ;)

2011-08-25 @ 20:55:47
Postat av: Fanny

Bodil: Haha, hälsa tillbaka :P

2011-08-25 @ 21:37:49
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0