On the way

Sitter på tåget på väg till Vasa nu. Tog ett tåg med endast ett byte, skönt det när man har 40kg packning :D Hehe... Känns dock lite trist att tillbringa den här dagen på resande fot, antagligen årets sista riktigt varma sommardag :(
.
Dock kommer det att vara skönt att komma till Vasa ganska tidigt (19.18) och inte mitt i natten som jag brukar. Tog ju flyget till Helsingfors i morse (och fick sitta i kockpit!!! Superkul!) så jag slapp båten. Men jag undrar vilket skick lägenheten är i. Antagligen väldigt dammig och illaluktande... Men det är ett senare problem. Nu ska jag skriva klart min biologiportfolio och hoppas att tiden går fort.
.
.
Min kamera har ju slutat fungera och jag ville inte ta med Peters för då har ju inte han någon. Skulle ha fått låna Julias gamla men det glömde vi ju bort, så ni kommer att få stå ut med cam-bilder ett bra tag framöver...

Kommentarer
Postat av: Henni

Snygg bild!

2011-08-29 @ 19:34:29
Postat av: Fanny

Thanks :)

2011-08-29 @ 22:07:04
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0